🎭 Venetië 🎭

9 mei 2024 - Venetië, Italië

Een heerlijk dagje om naar Venetië te gaan. Niet te warm 23/24 graden ongeveer. De bus stopt vlak voor de camping en zette ons in 20 minuutjes af op P.zzle de Roma.

Verdwalen kan bijna niet want het staat goed aangegeven. Als je even verkeerd loopt lost dit vanzelf weer op en de achteraf straatjes zijn het leukst en het minst druk.

De toeristen lopen met hun rolkoffers en routeplanner naar het hotel 🤣. Trapje op trapje af. De pakketjes worden niet met witte bestelbusjes bezorgd zoals bij ons maar op een handkar.

We zijn over de beroemde Rialto brug naar het San Marco plein gelopen. Kevin en Lot liepen vorig jaar door het water op het San Marco plein maar dat hoefde nu gelukkig niet.

1000019159

Voor Doret hebben we nog iets gekocht in Venetië hopelijk vindt ze het mooi. Nee, het is geen masker Doret. 🎭 😉.

Op de terugweg nog een heerlijke Spagetti carbonara gegeten.

Nu met de beentjes omhoog in de La Fuma stoelen (yvon 🤣)

VenetiëVenetiëVenetiëVenetië1000019179Rialto brugSan Marco pleinSan Marco Plein1000019187 San Marco plein