Campeggio Comunale Lazise Italië

22 april 2024 - Lazise, Italië

Vanochtend kregen WIJ WEL een heerlijk ontbijtje met alles dr op en dr an. 2 stellen werden kordaat weggebonsjoerd door de gepensioneerde eigenaresse. Ze hadden niet van te voren besteld bijna ruzie hahaha 🤣

1000018537 Bij de wijnranken olie gecheckt en bijgevuld, getankt en op weg naar de camping waar je niet kon bespreken. Het is nu nog regenachtig en koud maar in de loop van de week wordt het beter. Nu wil het dat ze op deze camping ook bungalowtjes hebben....... dus waarom ⛺️?

Toen we aankwamen zakte de moed een beetje in de schoenen, zo te zien heel erg druk met allemaal 🇧🇪 grote witte duitse campers. Maar we hadden geluk ze hadden nog een bungalow(tje). Bij het checken kregen we de airco (verwarming) niet aan dus we gingen dat even zeggen. Er liep iemand mee die hocus pocus deed met de afstandbediening en zei dat het wel even kon duren. Ze ging weer weg.

Inmiddels had ik ons bed opgemaakt met ons eigen beddegoed. Ze kwam terug en zei dat we 1 bungalow verder konden daar deed de verwarming het wel. Dus opnieuw even verkassen maar dat maakt niet uit.

1000018540

S'middags even naar de Spar om de hoek. Later rondje Lazise gedaan, alles op loopafstand, super leuk stadje en al een leuke tas en sandaaltjes gezien. Nog even ingehouden 😅 we blijven hier toch nog een week en woensdag is er markt.

1000018549

1000018550

Deze ☕️cappucino☕️was bijna zonde om hem op te drinken zo mooi 🤩

1. Maria:
    24 april 2024
    Mooi avontuur...je maakt in ieder geval iets mee 🤣 Maar goed..heel mooi bakkie koffie 🥰

Jouw reactie